reklamačný poriadok
Skryté
Doručenie zadarmo pri nákupe nad 39 €
Reklamačný poriadok internetového
portálu (eshopu) www.all4pets.sk
Neoddeliteľná súčasť všeobecných obchodných podmienok
Názov
spoločnosti: KarTom eshop s.r.o.
Sídlo:
Námestie slovenského povstania 108/4, Stupava
IČO: 53080653
DIČ: 2121301314
Neplatca DPH
Bankové
spojenie: IBAN: SK9783300000002501846791
E-mail: kartomeshop@gmail.sk
Tel. číslo: +421 905 528 803
ďalej
len "predávajúci"
Orgán
dozoru:
Slovenská
obchodná inšpekcia
Prievozská
32
820 07
Bratislava
1. Reklamačný poriadok bol spracovaný
najmä v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 40/1964 Z. z., občiansky
zákonník v znení neskorších predpisov, zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane
spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch
v znení neskorších predpisov.
2. Reklamovať
je možné len tovar, ktorý bol zakúpený len u predávajúceho a ktorý je
vlastníctvom kupujúceho.
3. V prípade ak
vlastnícke právo ešte neprešlo k predávajúceho na kupujúceho, kupujúci si v
zmysle platnej legislatívy reklamáciu vybaviť až po úplnej úhrade v zmysle §
151 Občianskeho zákonníka.
4. Ak kupujúci je spotrebiteľ (fyzická osoba,
ktorá nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo
povolania) na všetok ponúkaný tovar sa poskytuje záruka v trvaní 24
mesiacov, ak nie je pri tovare uvedené inak a postupuje sa v zmysle Zákona o
ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka. Ak kupujúcim nie je
spotrebiteľom, postupuje sa v zmysle ustanovení Obchodného zákonníka a záručná
doba je 1 rok. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru od prepravnej
spoločnosti alebo priamo od predávajúceho ak si tovar preberá kupujúci osobne v
deň jeho prevzatia.
5. Kupujúci je povinný
reklamáciu uplatniť bezodkladne u predávajúceho, a to hneď po zistení vady.
6. Zodpovednosť za vady
sa nevzťahuje na vady spôsobené nasledovným užívaním:
Ø k vade došlo mechanickým poškodením výrobku
spôsobeným kupujúcim,
Ø nesprávnym
zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený v návode na používanie,
Ø používaním tovaru v
podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými
vplyvmi prirodzeného prostrediu tovaru,
Ø zanedbaním
starostlivosti a údržby o tovar,
Ø poškodením tovaru
nadmerným zaťažovaním,
Ø používaním tovaru v
rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami,
technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením
záručných podmienok.
Ø zo zodpovednosti za
vady sú taktiež vyňaté vady, ktoré vznikli pri živelnej pohrome.
7. Zodpovednosť za vady
sa nevzťahuje taktiež i na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho časti)
spôsobené používaním tovaru. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať
za vadu a nedá sa reklamovať.
8.
Prosím vždy nás kontaktujte telefonicky alebo mailom pre odoslaním tovaru. Reklamovaný
tovar je potrebné zaslať na našu adresu KarTom eshop s.r.o., Námestie slovenského povstania
108/4, Stupava, avšak nie na dobierku. Tovar je
potrebné vhodne zabaliť, aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu tovaru a
odporúčame tovar zaslať doporučene, prípadne ako poistenú zásielku. V
prípade, keď tovar bude predávajúcemu zaslaný vo zjavne nedostatočnom obale,
nemusí byť reklamácia uznaná za oprávnenú. Náklady na prepravu hradí kupujúci
sám.
9.
K tovaru
je potrebné pripojiť kópiu dokladu o kúpe (faktúru) a popis vady
alebo odporúčame priložiť vyplnený Reklamačný
formulár spolu
s dokladom o kúpe. Pred vrátením tovaru Vás prosíme, aby ste nás
kontaktovali e-mailom: kartomeshop@gmail.sk .
10. Predávajúci potvrdí
prijatie reklamácie a vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru
vo vhodnej forme. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje deň jej doručenia
predávajúcemu. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez
zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie.
Potvrdenie o vybavení reklamácie bude zaslané písomne.
11. Predávajúci je povinný
určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch do 3 dní odo dňa
uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité
technické zhodnotenie tovaru najneskôr do 30 dni odo dňa uplatnenia reklamácie.
Po určení spôsobu vybavenia reklamácie vybaví reklamáciu predávajúci ihneď, v
odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie
však nesmie byť dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí 30
dňovej lehoty na vybavenie reklamácie ma kupujúci právo odstúpiť od kúpnej
zmluvy a bude mu vrátená plná suma za tovar alebo má právo na výmenu tovaru za
nový.
12. Výsledku uplatnenej reklamácie
vystaví predávajúci písomný doklad, v ktorom uvedie dátum a spôsob vybavenia
reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a čase jej trvania, prípadne
odôvodní zamietnutie reklamácie ("protokol"). Protokol bude priložený
k tovaru. Kópiu protokolu si predávajúci ponechá na účely evidencie. Výsledok
reklamačného konania predávajúci oznámi kupujúcemu prostredníctvom
elektronickej pošty na adresu oznámenú kupujúcim pri odovzdaní reklamovaného
tovaru (e-mailová adresa)
13. Ak kupujúci
uplatnil reklamáciu výrobku počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže predávajúci
vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia; bez ohľadu
na výsledok odborného posúdenia nebude od kupujúceho vyžadovať úhradu nákladov
na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením.
Predávajúci je povinný poskytnúť kupujúcemu kópiu odborného posúdenia
odôvodňujúceho zamietnutie reklamácie najneskôr do 14 dní odo dňa vybavenia
reklamácie. Ak kupujúci reklamáciu tovaru uplatnil po 12 mesiacoch od kúpy a
predávajúci ju zamietol, predávajúci v doklade o vybavení reklamácie uvedie,
komu môže kupujúci zaslať výrobok na odborné posúdenie. Ak je výrobok zaslaný
na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky
ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci bez ohľadu
na výsledok odborného posúdenia. Ak je však výrobok zaslaný na odborné
posúdenie inej ako určenej osobe, teda znalcovi alebo autorizovanej,
notifikovanej alebo akreditovanej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj
všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady je predávajúci povinný
uhradiť spotrebiteľovi iba v prípade, ak odborné posúdenie preukáže
zodpovednosť predávajúceho za reklamovanú vadu, a to v lehote do 14 dní odo dňa
znova uplatnenia reklamácie. Ak sa však odborným posúdením preukáže, že
zodpovedný za vady je spotrebiteľ, tak si všetky náklady hradí spotrebiteľ
sám.
14.
Ak
kupujúci odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže
reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba
neplynie. Predávajúci je povinný kupujúcemu uhradiť do 14 dní odo dňa znova
uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj
všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu
nemožno zamietnuť.
15.
Ak si nevyzdvihne
kupujúci vybavenú reklamáciu do 30 dní odo dňa, kedy musí byť reklamácia
vybavená, je predávajúci po predchádzajúcej písomnej výzve zaslanej doporučene
kupujúcemu na adresu uvedenú pri uplatnení reklamácie a zaznamenanú na
potvrdenie o uplatnenie reklamácie, oprávnený postupovať cestou svojpomocného
predaja.
16. Práva
kupujúceho pri uplatňovaní reklamácie:
Ø
ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má
kupujúci právo, aby tá bola bezodplatne, včas a riadne odstránená, pričom táto
vada musí byť odstránená bez zbytočného odkladu,
Ø
kupujúci môže namiesto odstránenia vady
požadovať výmenu veci, alebo sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti ak
tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo
závažnosť vady,
Ø
predávajúci môže namiesto odstránenia vady
vymeniť vadnú vec za bezvadnú vec, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti,
Ø
ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá
bráni riadnemu používaniu vecí má kupujúci právo na výmenu veci alebo na
odstúpenie od zmluvy. Také isté právo má kupujúci v prípade ak síce ide o
odstrániteľné vaky, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po
oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať,
17. Ak
ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.
18. Reklamácia
sa považuje za vybavenú, ak sa skončí reklamačné konanie odovzdaním
reklamovaného tovaru, jeho výmenou alebo vrátením kúpnej ceny tovaru, písomnou
výzvou na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.
19. Nepoškodenie
tovaru, resp. neporušenosť obalu (podľa pokynov pri preberaní tovaru) je
potrebné skontrolovať pri preberaní tovaru, nakoľko tovar pri preprave sa môže
poškodiť. Odporúčame kupujúcim rozbaliť tovar a prezrieť si ho
v prítomnosti dopravcu. Vaším podpisom kuriérovi prehlasujete že obal je
nepoškodený. Ak dôjde k poškodeniu tovaru počas prepravy, prosíme, dajte nám
vedieť do 48 hodín od prevzatia a my začneme riešiť reklamáciu voči kuriérskej
spoločnosti.
20. Tieto
reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou všeobecných obchodných
podmienok, a predávajúci si vyhradzuje právo ich kedykoľvek meniť aj bez
predchádzajúceho upozornenia kupujúceho.
21. Kupujúci je v prípade uplatnenia
reklamácie povinný oznámiť predávajúcemu kontaktné údaje za účelom vzájomnej
komunikácie v rámci reklamačného konania, a to najmä adresu trvalého bydliska,
resp. adresu, na ktorej preberá poštu, telefónne číslo, adresu elektronickej
pošty. Kupujúcemu môžu byť písomnosti doručované aj prostredníctvom
elektronickej pošty na elektronickú adresu kupujúceho. Takto doručovanej
písomnosti sa majú za doručené najneskôr tretí kalendárny deň po ich odoslaní.
22. Reklamačný poriadok je platný a
účinný od 10.11.2020 a je k dispozícii na webových stránkach www.all4pets.sk
Kupujúci je povinný zoznámiť sa s reklamačným poriadkom už pred uskutočnením
kúpy tovaru. Prevzatím tovaru od predávajúceho či prepravcu kupujúci akceptuje
tento reklamačný poriadok.
V Bratislave
dňa 10.11.2020
GARANCIA KVALITY
do predaja vyberáme len vysoko kvalitné produkty
14 DNÍ NA VRÁTENIE
DOPRAVA ZADARMO
po celom Slovensku pri nákupe nad 39€
EXPEDÍCIA DO 24HOD
všetky Vaše nákupy Vám posielame bezodkladne